Klientų aptarnavimo specialistas (0.5 etato) J.Jasinskio g.)
        Paskelbta 2013 Gegužės 21, 15:50
        
        
	Pobūdis: teikti kokybiškas pašto, finansines ir kitas paslaugas bei užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę.
Reikalavimai: išsilavinimas aukštesnysis, aukštasis privalumas
	savarankiško darbo patirtis
	gerai mokėti valstybinę kalbą; užsienio kalbų mokėjimas privalumas
	geri Word, Excel įgūdžiai, gerai mokėti naudotis įmonėje naudojama apskaitos programa
	išmanyti: dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių pagrindines nuostatas, pašto įstatymą, paslaugų teikimo reikalavimus, paslaugų kainas, paslaugų teikimo kokybės standartus
	pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, sąžiningumas, gebėjimas bendrauti.
Pasibaigęs skelbimo galiojimas.