Klientų aptarnavimo specialistas (pavadavimui)

Pobūdis: teikti kokybiškas pašto, finansines ir kitas paslaugas bei užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę.
Reikalavimai: išsilavinimas aukštesnysis, aukštasis privalumas
savarankiško darbo patirtis
gerai mokėti valstybinę kalbą; užsienio kalbų mokėjimas privalumas
geri Word, Excel įgūdžiai, gerai mokėti naudotis įmonėje naudojama apskaitos programa
išmanyti: dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių pagrindines nuostatas, pašto įstatymą, paslaugų teikimo reikalavimus, paslaugų kainas, paslaugų teikimo kokybės standartus
pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, sąžiningumas, gebėjimas bendrauti.


Pasibaigęs skelbimo galiojimas.
Darbe.lt
2008-2024 © Nemokami darbo skelbimai. Kontaktai: info@darbe.lt