Klientų aptarnavimo specialistas

Pobūdis: finansinių paslaugų (pašto ir &#34Western Union" perlaidų priėmimas ir išmokėjimas, mokesčių, įmokų priėmimas, kreditų ir kitų finansinio tarpininkavimo paslaugų) teikimas, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę
privačių bei verslo klientų aptarnavimas
informacijos apie paslaugas teikimas, klientų konsultavimas
grynųjų pinigų, valiutos keitimo operacijų atlikimas
atliktų darbų ataskaitų rengimas.
Reikalavimai: išsilavinimas aukštesnysis (gali būti studentas)
darbo patirtis pardavimų srityje didelis privalumas
puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Word, MS Excel, Outlook)
geri bendravimo įgūdžiai, pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, mokėjimas dirbti savarankiškai
orientacija į rezultatus, tikslo siekimas
darbo patirtis finansų institucijose/ su grynaisiais pinigais privalumas
puikus valstybinės kalbos mokėjimas, užsienio kalbų mokėjimas privalumas.
Norinčius dalyvauti konkurse prašom savo CV siųsti el. paštu, nurodant pareigų pavadinimą "Klientų aptarnavimo specialistas (Jonava).


Pasibaigęs skelbimo galiojimas.
Darbe.lt
2008-2024 © Nemokami darbo skelbimai. Kontaktai: info@darbe.lt