Klientų aptarnavimo specialistas 0,5 et

Pobūdis: aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę
parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas
teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką
rengti atliktų darbų dienos ataskaitas.
2 laisvos vietos:
Kauno 9 pašte (darbo laikas nuo pirmadienio iki penktadienio 8:00-19:00, šeštadienį 9:00-15:00, taikoma suminė darbo laiko apskaita, pagal patvirtintą darbo grafiką, neterminuota darbo sutartis). Savanorių pr. 214.
Kauno 36 pašte (nuo pirmadienio iki penktadienio 8:00-19:00, taikoma suminė darbo laiko apskaita, pagal patvirtintą grafiką, terminuota darbo sutartis). Taikos pr. 113 B.
Reikalavimai: aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas
klientų aptarnavimo darbo patirtis
puikus lietuvių kalbos mokėjimas, užsienio kalbų mokėjimas privalumas
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai
paslaugų teikimo kokybės standartų išmanymas
puikūs bendravimo įgūdžiai, paslaugumas, orientacija į klientą
iniciatyvumas, gebėjimas dirbti savarankiškai.
Norinčius dalyvauti konkurse prašom savo CV siųsti el. paštu karjera.kaunas@post.lt su nuoroda: &#34Klientų aptarnavimo specialistas. Būtina nurodyti paštą, kuriame norima dirbti.


Pasibaigęs skelbimo galiojimas.
Darbe.lt
2008-2024 © Nemokami darbo skelbimai. Kontaktai: info@darbe.lt