Pobūdis: dokumentų valdymo organizavimas Inspekcijoje (dokumentų registravimas dokumentų valdymo programoje, dokumentų išsiuntimas, pavedimų vykdymo kontrolė)
 dokumentacijos plano rengimas ir derinimas su Lietuvos valstybės naujuoju archyvu
 bylų tvarkymas
 Inspekcijos parengtų dokumentų redagavimas
 darbuotojų konsultavimas kalbos kultūros bei raštvedybos klausimais
 interesantų konsultavimas telefonu
 svečių priėmimas
 komandiruočių organizavimas ir darbuotojų, vykstančių į komandiruotes, kelionės dokumentų įforminimas
 supaprastintų viešųjų pirkimų vykdymas (kelionės, viešbučiai, reprezentacinės prekės).
Reikalavimai: 1. Turėti aukštąjį universitetinį humanitarinių mokslų studijų srities lietuvių filologijos krypties arba socialinių mokslų studijų srities komunikacijos krypties išsilavinimą (arba būti paskutinio kurso studentu).
2. Darbo patirtis tekstų redagavimo, dokumentų valdymo ar klientų konsultavimo srityse būtų privalumas. 
3. Mokėti anglų kalbą.
4. Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
5. Sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
6. Gebėti mandagiai bendrauti, dirbti komandoje, organizuoti savo veiklą, gebėti laikytis nustatytų terminų, būti atsakingam ir pareigingam.
Pasibaigęs skelbimo galiojimas.