Pobūdis: Aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę; parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas; teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką; rengti atliktų darbų dienos ataskaitas. 1 etatas, neterminuota darbo sutartis. Savo gyvenimo aprašymą (CV) siųsti nurodytu el. adresu.
Reikalavimai: Išsilavinimas: Aukštesnysis
Profesija: Klientų aptarnavimo skyriaus asistentas
Papildomi sugebėjimai: išsilavinimas aukštesnysis, aukštasis privalumas
savarankiško darbo patirtis
gerai mokėti valstybinę kalbą; užsienio kalbų mokėjimas privalumas
geri Word, Excel įgūdžiai, gerai mokėti naudotis įmonėje naudojama apskaitos programa
išmanyti: dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių pagrindines nuostatas, pašto įstatymą, paslaugų teikimo reikalavimus, paslaugų kainas, paslaugų teikimo kokybės standartus
pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, sąžiningumas, gebėjimas bendrauti.
Pasibaigęs skelbimo galiojimas.