Paskelbta 2013 Balandžio 24, 08:24

Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyriaus vyriausiasis specialistas

Pobūdis: I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA1. Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyriaus (toliau - Skyrius) vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.2. Pareigybės lygis - A.3. Pareigybės kategorija - 9.II. PAREIGYBĖS TIKSLAS 4. Socialinės paramos teikimo organizavimas, koordinavimas, analizė. Besikreipiančių dėl paramos klientų turto įvertinimas, šeimos pajamų apskaičiavimas, klientų informavimas ir konsultavimas šiais klausimais.III. VEIKLOS SRITIS5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo specialiosios veiklos srities funkcijas -socialinės rūpybos įgyvendinimo.IV. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI6. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:6.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (magistro kvalifikacinis laipsnis), socialinių mokslų studijų srities, socialinio darbo krypties išsilavinimą;6.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį socialinės paramos teikimo ir organizavimo srityje;6.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldos, socialinių pašalpų ir būsto šildymo išlaidų, išlaidų karštam ir šaltam vandeniui kompensacijų, socialinės paramos mokiniams skyrimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, dokumentų rengimo ir įforminimo, kitose su atliekamomis funkcijomis susijusiose srityse, taip pat teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų tvarkymą ir apskaitą, dokumentų rengimą ir įforminimą; 6.4. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu, teisės aktų paieškos sistemomis);6.5. sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;6.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas.V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS7. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:7.1. pasirašo sprendimus dėl socialinių pašalpų, kompensacijų, išmokų vaikams, šalpos išmokų ir kitų teisės aktais numatytų išmokų skyrimo ir mokėjimo;7.2. koordinuoja ir kontroliuoja skyriaus išmokų specialistų darbą, kaip jie atlieka savo funkcijas pagal jų pareigybių aprašymus, ar laiku ir tinkamai parengia ir atiduoda žiniaraščius, sąrašus ir kitus reikalingus dokumentus paštui, kompensacijas skaičiuojančioms įmonėms ir organizacijoms, bankams, teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl šių specialistų darbo tobulinimo; 7.3. tikrina socialinių pašalpų, kompensacijų, išmokų vaikams, šalpos išmokų ir kitų teisės aktais numatytų išmokų bylas, įvertinant, ar teisingai užpildyti prašymai ir priimti reikiami dokumentai, ar teisingai paskaičiuotos šios socialinės išmokos ir kompensacijos. Radus neatitikimus teisės aktams, ne visus reikiamus dokumentus išmokai skirti, klaidingai paskaičiuotas išmokas ar kompensacijas, grąžina bylas išmokų specialistams trūkumams pašalinti. Seka klaidų priežastis, ieško priemonių, kad jos nesikartotų;7.4. inicijuoja Socialinės paramos komisijoje svarstyti klausimus dėl išmokų mokėjimo būdo socialinės rizikos šeimoms. Teikia išmokų specialistams metodinę pagalbą dėl darbo su šiomis šeimomis;7.5. parengia ir teikia Neįgaliųjų reikalų departamentui prie SADM paraiškas dėl lėšų iš valstybės biudžeto gavimo neįgaliųjų būstams pritaikyti;7.6. periodiškai sistemina ir kaupia informaciją apie išmokėtas socialines išmokas ir suteiktas socialines paslaugas, planuoja lėšų poreikį joms, pagal savo kompetenciją teikia informaciją skyriaus vedėjui, savivaldybės administracijos direktoriui, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Statistikos departamentui, kitoms įstaigoms teisės aktų nustatyta tvarka;7.7. vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2008 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. A1-172 &#34Dėl socialinės paramos šeimai informacinės sistemos nuostatų ir socialinės paramos šeimai informacinės sistemos duomenų saugos nuostatų patvirtinimo" reikalavimais, suveda ir tvarko savivaldybės "SPIS" duomenų bazėje visų socialinių išmokų gavėjų duomenis;7.8. teikia pasiūlymus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir UAB "NEVDA" dėl programų "Parama" ir "SPIS" pakeitimo ir tobulinimo;7.9. rengia socialines akcijas ir jose dalyvauja;7.10. užtikrina tvarkomų asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka;7.11. konsultuoja ir informuoja savivaldybės gyventojus socialinių išmokų ir paslaugų teikimo bei kitais savo kompetencijos klausimais;7.12. konsultuoja šeimas, seniūnijų socialinius darbuotojus, mokyklų atsakingus darbuotojus nemokamo mokinių maitinimo, aprūpinimo mokinio reikmenimis klausimais;7.13. teikia metodinę pagalbą socialines paslaugas teikiančioms biudžetinėms įstaigoms, seniūnijų specialistams, nevyriausybinėms organizacijoms, vienijančioms neįgaliuosius ir kitus labiausiai pažeidžiamus asmenis, savo kompetencijos klausimais;7.14. nagrinėja gaunamus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, pasiūlymus, raštus visais savo kompetencijos klausimais, laiku parengia atsakymus į juos;7.15. rengia savivaldybės institucijų sprendimų, administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų projektus visais savo kompetencijos klausimais, organizuoja jų įgyvendinimą;7.16. tvirtina dokumentų kopijas socialinių pašalpų, kompensacijų, išmokų vaikams, šalpos išmokų ir kitų teisės aktais numatytų išmokų skyrimui;7.17. eina skyriaus vedėjo pareigas jam nesant 1 darbo dieną ir ilgiau;7.18. rengia sutarčių projektus dėl būsto pritaikymo, dėl būsto šildymo išlaidų karšto ir geriamojo vandens išlaidų, kredito ir palūkanų skaičiavimo ir mokėjimo;7.19. pasibaigus kalendoriniams metams iki einamųjų metu vasario 1 d. pagal dokumentacijos planą, dokumentacijos plano papildymų sąrašą, vienarūšių bylų sąrašus užpildo kalendorinių metų trumpai saugomų bylų sąrašus ir pateikia skyriaus darbuotojui, atsakingam už apskaitą; 7.20. praėjus vieniems metams po bylų užbaigimo, patikrina dokumentų sisteminimą bylose pagal nustatytą ar pasirinktą požymį, įsitikinant, kad jose esantys dokumentai atitinka bylų antraštes ir saugojimo terminus, ir parengia dokumentų bylas saugoti toliau; 7.21. perduoda trumpo saugojimo bylas skyriaus darbuotojui, atsakingam už apskaitą, įforminant (bylų) dokumentų perdavimo aktu;7.22. rengia ir teikia informaciją savivaldybės internetinei svetainei apie skyriaus veiklą ir naujienas socialiniais klausimais;7.23. koordinuoja ir kontroliuoja išmokų specialistų darbą, kad būtų laiku ir teisingai užpildytos ir persiųstos formos apie išmokas pagal ES socialinės apsaugos sistemos koordinavimo priemones;7.24. kontroliuoja išmokų specialistų darbą dėl neteisėtai gautų socialinių išmokų išieškojimo iš gavėjų;7.25. vykdo kitus su Utenos rajono savivaldybės ar Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ir Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus tam, kad būtų pasiekti Utenos rajono savivaldybės strateginiai tikslai.VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS8. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.


Pasibaigęs skelbimo galiojimas.
Darbe.lt
2008-2024 © Nemokami darbo skelbimai. Kontaktai: info@darbe.lt