Biuro administratorė / apskaitininkė

Darbo aprašymas PVM sąskaitų faktūrų ir kitų apskaitos dokumentų išrašymas ir įvedimas į buhalterinę programą; buhalterinių dokumentų rūšiavimas (PVM SF, pajamų-išlaidų orderiai, importo deklaracijos), sistemizavimas, pateikimas buhalterijai; pirkėjų skolų administravimas, suderinimo aktų siuntinėjimas; prekių siuntų kuravimas; įmonės raštvedybos ruošimas bei tvarkymas (sutartys, personalo, bei kiti dokumentai) gaunamų ir siunčiamų dokumentų administravimas; organizacinė pagalba vadovui; biuro aprūpinimas reikiamomis priemonėmis; Reikalavimai aukštasis universitetinis išsilavinimas (privaloma); 2 metų darbo patirtis biuro vadybininkės (-o) ar biuro administratorės (-iaus) pareigose; lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu (privaloma); labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai; raštvedybos taisyklių išmanymas ; operatyvus situacijų sprendimas; vidinė motyvacija dirbti administracinį darbą; atsparumas stresinėms situacijoms ; atsakingumas, sąžiningumas, punktualumas, tvarkingumas, mokėjimas planuotis darbus; pageidautina atsiųsti CV su foto nuotrauka. Privalumai: buhalterinės apskaitos išmanymas; patirtis projektų sąmatų skaičiavime. Savo CV ir motyvacinius laiškus siųskite su nuoroda Administratorė el. Paštu info@frineta.lt. Konkursas vyksta iki 2013m sausio 4d.


Pasibaigęs skelbimo galiojimas.
Darbe.lt
2008-2025 © Nemokami darbo skelbimai. Kontaktai: info@darbe.lt